یکی از پارچه‌هایی که امروزه بسیار ترند شده‌اند اسپان باند است. یکی از کاربردهایی که این پارچه امروزه پیدا کرده است استفاده از آن در هتل داری و گردشگری می‌باشد. این پارچه یکی از انواع پارچه‌ها از منسوجات بدون بافت به شمار می‌رود که از پلیمرهایی اعم از پلی پروپیلن، پلی استر ساخته شده است. اسپان باند امروزه به نام‌های دیگری اعم از پارچه‌های یکبار مصرف، نبافته، لایه سوزنی، بی بافت، نبافته سوزنی و... شناخته می‌شوند.

اسپان باند چیست؟

اسپان باند یکی از انواع پارچه می‌باشد که با دیگر پارچه‌های موجود در بازار تفاوت دارند. می‌دانیم که دیگر پارچه‌ها به صورت تاروپودهای نخ تولید می‌شوند، این در حالی است که پارچه‌های اسپان با استفاده از فرایندهای شیمیایی و حرارتی و به صورت مکانیکی تولید می‌شوند. این پارچه‌ها دارای ساختار بسیار منحصر به فردی هستند که از آن در صنایع مختلف بهره می‌برند.

پارچه بی بافت در صنعت گردشگری

امروزه یکی از دغدغه‌هایی که دولت‌ها، مصرف کنندگان و حتی تولید کننده‌ها با آن سروکار دارند مسائل محیط زیست و حفاظت از زمین می‌باشد. این در حالی است که روز به روز به تعداد افرادی که علاقه دارند به خدمات و محصولاتی که دوست دار محیط زیست هستند نیز افزایش میابد. این دسته از محصولات دارای طرفداران مختص به خود هستند که تعداد آن‌ها رو به افزایش هستند. یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌هایی که پارچه اسپان باند دارد می‌توان به فرایند تولید آن اشاره کرد که آب و انرژی زیادی را نیاز ندارد.

علاوه بر این موضوع این پارچه قابلیت بازیافت را نیز دارند که این ویژگی یکی از معیارهایی است که برای بسیاری از افراد حائز اهمیت است. لازم به ذکر است الیافی که این پارچه برای تولید خود استفاده می‌کند به هیچ عنوان به محیط زیست آسیبی وارد نمی‌کند و در صنعت گردشگری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از کاربردهایی که این پارچه امروزه به خود پیدا کرده است استفاده از آن در صنعت هتل داری و مجموعه‌های گردشگری می‌باشد.

مزایای استفاده از اسپان باند در گردشگری

می‌دانیم که در صنعت گردشگری ارائه محیط ایده آل برای تمامی مشتری‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. بدون شک یک مشتری راضی از محیط و هتل داری شما نظرات بسیار خوبی را به صورت آنلاین برای شما به اشتراک می‌گذارند و شما را به دیگران نیز معرفی خواهند کرد. حتی ممکن است برای اقامت در مجموعه شما هزینه‌های بیشتری را نیز پرداخت کنند. در صورتی که شما به دنبال افزایش محبوبیت خود و رضایت مشتری هستید بهتر است به دنبال کیفیت بالا در ملحفه‌ها، منسوجات باشید تا اطمینان حاصل کنید که رضایت مشتری را به دست خواهید آورد.

لازم به ذکر است استفاده از منسوجاتی که با استفاده از پارچه اسپان باند تولید شده‌اند علاوه بر بالا بردن کیفیت هتل داری شما باعث می‌شود که از نظر اقتصادی نیز به صرفه تر عمل کنید و سود بیشتری داشته باشید. به این نکته توجه داشته باشید افزایش کاربردهای اسپان باند در صنعت گردشگری باعث می‌شود که شما به محیط زیست و گردشگری نیز کمک کرده باشید.

استفاده از اسپان باند وسایل مربوط به خواب در هتل داری

بدون شک افرادی که در صنعت هتل داری و مجموعه‌های گردشگری مشغول به کار هستند می‌دانند که شست و شو، ضد عفونی، خشک کردن و اتو کشیدن انواع ست‌های خواب اعم از محافظت تشک، روبالشی‌ها و ملحفه‌ها نیازمند به وقت زیاد و هزینه‌های بالایی است. علاوه بر این موضوع به دلیل مصرف بسیار زیادی که در برق، آب و شوینده دارد نیز آسیب‌های زیادی به محیط زیست می‌رسانند. این در حالی است که بسیاری از مسافران هتل شما ترجیح دهند از این ست‌ها نیز استفاده نکنند.

برای برطرف کردن این مشکل بهتر است از ست‌های یک بار مصرف استفاده کنید که از جنس پارچه اسپان باند باشند. بدون شک این کار علاوه بر آن که به صرفه تر هستند، بهداشتی‌تر نیز می‌باشد و باعث افزایش رضایت مشتری‌های شما می‌شوند. استفاده کردن از ملحفه‌های یکبار مصرف که از این پارچه تولید شده‌اند در تمامی آپارتمان‌های اجاره‌ای، مجموعه‌های گردشگری و... ضروری تلقی شده است.

توالت و سرویس بهداشتی در هتل داری با استفاده از پارچه اسپان باند

از دیگر کاربردهایی که این پارچه در صنعت هتل داری دارد می‌توان به استفاده از آن در سرویس‌های حمام و بهداشتی اشاره کرد. به عنوان مثال شما این پارچه را در هتل‌ها به عنوان دستمال توالت، دستمان مرطوب، پدهای پاک کردن آرایش و.. مشاهده خواهید کرد. حتی پدهای بهداشتی مخصوص خانم‌ها نیز که در تمامی توالت‌های مجموعه‌های گردشگری موجود می‌باشد نیز از این پارچه تولید شده است. حوله‌هایی که در هتل‌ها، اسپاها، استراحتگاه‌ها، استخرها، اتاق‌های ماساژ و... استفاده می‌شوند از نوع پارچه اسپان باند می‌باشد. علاوه بر این موضوع دمپایی‌هایی که در هتل داری نیز شما مشاهده می‌کنید از این الیاف تشکیل شده‌اند. شما می‌توانید با توجه به صنعتی که در آن مشغول به کار هستید به سراغ خرید اسپان باند از مجموعه شهر اسپان بروید

رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها در مجموعه گردشگری

همان طور که در بالاتر به این موضوع اشاره شد، پارچه اسپان  باند در محیط‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از این کاربردها استفاده از آن در رستوران‌ها و مراکز غذایی در مجموعه‌های گردشگری و صنعت هتل داری می‌باشد. در تمامی آشپزخانه‌هایی که برای عموم کار می‌کنند رعایت کردن اصول بهداشتی یکی از اولین اقداماتی است که افراد باید آن را رعایت کنند. داشتن کلاه و پیش بند یکی از نکاتی است که افراد باید آن را رعایت کنند. کلاه‌هایی که آشپزان رستوران‌ها، لباس‌هایی که به صورت یکبار مصرف به تن می‌کنند تماماً از جنس پارچه اسپان باند تولید شده است.

یکی از کاربردهایی که این پارچه خارج از محیط آشپزخانه رستوران‌ها دارد می‌توان به دستمال‌های بهداشتی اشاره کرد. دستمال‌هایی که آغشته به مواد ضد عفونی هستند از الیاف بی بافت تولید می‌شوند. بدون شک تمامی افراد می‌دانند که چای‌های کیسه‌ای از جنس پارچه اسپان باند هستند. کیسه‌های پارچه‌ای نیز که رستوران‌ها هنگام ارسال غذا بیرون بر استفاده می‌کنند نیز از جنس اسپان می‌باشد.

منسوجات بدون بافت در حمل‌ و نقل گردشگری

بدون شک در مجموعه‌های گردشگری شما با تورهای مختلف به اطراف شهر سفر خواهید کرد. سفر شما می‌تواند با استفاده از حمل و نقل اتوبوس، قطار و یا هواپیما باشد. یکی از کاربردهای این پارچه در صنعت حمل و نقل می‌باشد. به عنوان مثال روکش‌های صندلی‌هایی که شما مشاهده می‌کنید از جنس همین الیاف تولید شده‌اند. در هواپیما، قطار شما شاهد ست‌های یکبار مصرف برای خواب و سرویس بهداشتی خواهید بود که این امر نیز با استفاده از پارچه اسپان باند تولید می‌شود. فرقی ندارد که شما در کدام صنعت مشغول به فعالیت باشید، شما به پارچه اسپان باند نیاز پیدا خواهید کرد که یکی از راه‌های خرید این پارچه فوق‌العاده مجموع شهر فرش می‌باشد.

خرید محصولات اسپان باند در شهراسپان

پارچه اسپان باند دارای کاربردهای بسیاری در هتل داری، رستوران‌ها، مجموعه‌های گردشگری را به خود اختصاص داده است. شما می‌توانید با توجه به نیازهایی که دارید این پارچه را در ضخامت، وزن، گرماژ و... متنوعی از مجموعه شهر اسپان خریداری کنید و مشتری‌ها را به سمت خود جذب کنید. مزیت‌ها و ویژگی‌هایی که این پارچه دارد بدون شک باعث می‌شود که افراد بسیاری به شما و هتل داری شما علاقه پیدا کنند و این امر باعث می‌شود که شما جذب مشتری بیشتری داشته باشید. برای مشاهده و خرید انواع محصولات اسپان باند به سایت ما مراجعه کنید.