شهر اسپان یکی از شرکت‌هایی است که امروزه دارای بیش از یک دهه تجربه مفید بوده است. این شرکت امروزه به یکی از بهترین و توانمندترین شرکت‌ها تبدیل شده است و موفقیت‌های بسیاری را نیز پشت سر گذاشته است. این مجموعه دارای چندین دفتر مرکزی در شهر یزد می‌باشد و انبارهای این مجموعه روز به روز در شهرهای مختلف در حال افزایش است. برخی از شهرهایی که امروزه شهر اسپان در آن دفتر و انبار خود را تأسیس کرده تا مشتری‌ها راحت‌تر خرید کنند می‌توان به یزد، کرج و اصفهان اشاره کرد. با توجه به این انبارها هزینه ارسال تمامی محصولات برای مشتری‌ها کاهش خواهد یافت. علاوه بر این موضوع مشتری‌ها می‌توانند به صورت حضوری به انبارها بروند و محصولات اسپان باند مورد نیاز خود را به صورت مستقیم خریداری کند و از کیفیت بالای محصولات نیز اطمینان حاصل کنند.

ویژگی های شهر اسپان در فروش پارچه اسپان باند

همان طور که در بالاتر به این مورد اشاره شد شهر اسپان دارای تجربه کاری بالایی است که در حوزه توزیع انواع منسوجات را بر عهده گرفته است. این شرکت محصولات خود را با برند خود ارائه می‌دهد و از این طریق سعی کرده است که محصولات خود را در بالاترین کیفیت ممکن تولید کند. برخی از محصولات پرکاربرد این شرکت می‌توان به ملت بلون، اسپان باند و.. اشاره کرد. این شرکت امروزه از تمامی رقیب‌های خود پیشی گرفته است و قیمت محصولات اسپان باند خود را بسیار مناسبی در نظر گرفته است و عرض عمده بازار را به خود اختصاص داده است. برخی از اصلی‌ترین ویژگی‌های این شرکت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • استفاده از بهترین مواد اولیه

استفاده از متریال و مواد اولیه یکی از اصلی ترین ویژگی‌هایی است که شهر اسپان دارد. همین امر نیز باعث شده است که محصولات نهایی مشتری‌های این شرکت در بالاترین کیفیت خود باشند. کیفیت محصولات با توجه به الیاف و مواد اولیه مشخص خواهد شد. بدون شک شرکت‌هایی که دست به خرید مواد اولیه ارزان قیمت و کیفیت پایین می‌زنند، علاوه بر آن که فروش بالایی نخواهند داشت بلکه باعث ایجاد اعتراض در بین خریداران خود نیز می‌شوند. مجموعه شهر اسپان  متریال‌های اولیه خود برای تمامی محصولات تولیدی در بهترین کیفیت انتخاب کرده است و تضمین اصالت کالا و کیفیت مواد اولیه را به تمامی مشتری‌های خود ارائه داده است.

  • خدمات مشتری مجموعه شهراسپان

بدون شک امروزه تمامی شرکت‌ها و تولید کننده های محصولات به شما خواهند گفت که خدمات مناسبی را ارائه خواهند داد، اما این موضوع زمانی مشخص خواهد شد که شما قصد خرید و امضا قرار داد را با شرکت داشته باشید. در زمانی که شما در حال بررسی محصولات شهر اسپان بوده‌اید خدمات خوبی را به دست آورده‌اید و یا خیر؟ در خصوص سفارش‌های شما پاسخ سریعی دریافت کرده‌اید؟ سفارش شما در چهارچوب زمانی مشخص شده تحویل داده شده است؟ شرکت شهر اسپان  با داشتن برنامه ریزی زمانی مناسب در اسرع وقت پاسخگوی نیازهای مشتری‌های خود خواهد بود.

  • انعطاف پذیری و گستردگی طیف خدمات

بدون شک تولیدات یک شرکت تنها به یک نوع بافت و یک تکنیک برنمی‌گردد. با خرید از شهر اسپان شما متوجه انعطاف ‌پذیر بودن تمامی محصولات این شرکت خواهید بود. شما با توجه به نیاز خود می‌توانید محصولات را سفارش دهید. به عنوان مثال یکی از محصولات این شرکت پارچه اسپان باند می‌باشد که شما می‌توانید آن را با فاکتورهای مختلفی خریداری کنید. برخی از این فاکتورها عبارت‌اند از عرض پارچه، گرما و وزن پارچه اسپان باند، طول طاقه، رنگ بندی‌های مختلف با توجه به صنعت خود، تراکم و میزان ضخامت و...

  • توجه به بازار تقاضا اسپان باند

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌هایی که بهترین شرکت باید داشته باشد این است که به بازار خرید و فروش خود دقت داشته باشد. به عنوان مثال باید در نظر داشته باشد که چه نوع محصولاتی در ایران پرفروش می‌باشد و با چه متریالی استقبال بیشتری به دست می‌آورد. بعد از آن با توجه به قیمت محصولات و کیفیت بالا آن را تولید و وارد بازار کند.

  • قیمت مناسب محصولات اسپان باند

می‌دانیم که محصولاتی که شرکت شهر اسپان تولید می‌کند در بازارهای ایران بسیار زیاد شده است و مراکز بسیار مختلفی دست به تولید این محصولات با قیمت‌های مختلفی زده‌اند. بدون شک قیمت مناسب نشان دهنده کیفیت بالای محصولات خواهد بود، هر ارزانی بی حکمت نخواهد بود! شرکت تولیدی شهر اسپان تا به امروز تمامی محصولات خود را در بالاترین کیفیت و بهترین قیمت‌های بازار به مشتری‌های خود ارائه داده است. شهر اسپان تمامی مواد اولیه خود را با کیفیت انتخاب می‌کند و با حداقل سود رضایت مشتری را جلب خواهد کرد.

  • تنوع محصولات اسپان باند

بدون شک شرکتی که بتواند محصولات خود را در متریال‌های مختلف تولید کند، رنگ بندی بالایی داشته باشند و طرح‌های مختلفی نیز به پارچه دهد می‌تواند مشتری‌های زیادی داشته باشد و به عنوان بهترین شرکت تولیدی نیز شناخته می‌شود. امروزه شرکت‌های زیادی وجود دارند که تولیدات خود را محدود می‌کنند و می‌توانند تنها محصولات خود را با چند نوع پارچه محدود تولید کنند. این در حالی است که مجموعه شهر اسپان سعی بر این داشته است که محصولات خود را در جنس‌های مختلف پارچه و رنگ بندی‌های مختلفی و طرح دلخواه مشتری تولید و ارائه دهد تا بتواند خود را با تمامی سلایق و صنایع تطبیق دهد. علاوه بر این موضوع این شرکت تولیدات خود را بر پایه رضایت مشتری از محصولات گذاشته است، در نتیجه با قیمت‌های کاملاً مناسب و کیفیت بالا به فروش می‌رساند.

برخی از رنگ‌های متداولی که شما در شهر اسپان آن‌ها را مشاهده می‌کنید عبارت‌اند از:
  • سفید
  • صورتی
  • سبز
  • آبی
رنگ‌هایی که برای پارچه اسپان باند در نظر داشته است با توجه به مصارف صنعتی این پارچه به شرح زیر هستند:
  • کرم
  • زرد
  • مشکی
  • قهوه ای
  • دارچینی
  • نارنجی
  • یاسی
  • بنفش
  • قرمز
  • سرخابی
  • سبز
  • آبی

خرید محصولات اسپان باند، در شهر اسپان

در این مطلب سعی بر این بوده است که شما را با ویژگی‌های شرکت شهر اسپان بیشتر آشنا کنیم؛ تا با خیال راحت محصولات خود را خریداری کنید. بدون شک امروزه شرکت‌های درجه یک و قدرتمند دیگری نیز در ایران به وجود آمده‌اند که محصولات متنوعی را به فروش می‌رسانند، اما باز شما باید در هنگام خرید محصولات مورد نیاز خود دقت بالایی را به خرج دهید تا محصولات با کیفیت بالا و ضمانت را خریداری کنید. شرکت شهر اسپان تمامی محصولات اسپان باند خود را به بهترین شکل برای مشتری‌های خود ارائه داده است و تا به امروز توانسته است رضایت هزاران مشتری را به سمت خود جلب کند.