loading...
راهنمای خرید اسپان باند

شهر اسپان


در این مطلب به  چگونگی خرید اسپان باند می پردازیم : اسپان باند یک صنعت جدید نیست و قدمت آن به دوران نمد باز می گردد. ولی در صنعت تولید، پارچه اسپان باند حاصل تکنولوژی می باشد و در سال 1940 اسپان باند توسط دو شخص آمریکایی در صنعت تولید پشم به ثبت رسیده است.

اسپان باند

اسپان باند چیست؟ شاید این سوال خیلی  از شما باشد با اینکه در طی روز با آن زیاد سروکار دارید . پارچه اسپان باند در صنعت به خصوص صنعت پزشکی بسیار کاربرد دارد. اسپان باند از منسوجات بدون بافت است  که از مواد پلی پروپیلن و پلی استر ساخته می شود و با نام های پارچه های یکبار مصرف ، نبافته ، لایه سوزنی و... نیز شناخته می شود.

پارچه اسپان باند

پارچه اسپاند باند در صنعت کاربرد زیادی دارد، که امکان حذف آن از صنعت وجود ندارد. مصرف این پارچه از تولید چای کیسه ای گرفته تا در صنعت پزشکی و نظامی کاربرد دارد .در تولید این نوع پارچه داشتن دستگاه های دوخت ، برش ، چاپ پارچه اسپان باند ، دوخت حرارتی  نیاز است . جنس این پارچه از نخ نیست و از PP  می باشد.

ویژگی های پارچه اسپان باند

ویژگی پارچه اسپان باند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. قابل بازیافت بودن آن

  2. پارچه اسپان باند آبدوست و آبگریز است

  3. پارچه اسپان باند آنتی  باکتریال است

  4. دارای خاصیت UV

  5. قیمت مناسب

  6. ضد حساسیت است

  7. دارای مقاومت عالی در برابر کشش و سایش

 

 

راهنمای خرید کامل اسپان باند

خرید اسپان باند

خرید اسپان باند را می توانید به صورت کلی یا خرده انجام دهید، که برای این منظور شهر اسپان می تواند در ارائه خدمات به شما گزینه بسیار خوبی باشد. شهراسپان يك نماينده انحصاري فروش محصولات اسپان باند و انواع پارچه های نبافته است كه به شما كمك مي‌كند جهت خريد اسپان باند، از بهترين خدمات مشاوره‌اي رایگان توسط کارشناسان فروش كمك بگيريد و خريد محصول مورد نظر خود را به صورت آنلاين يا سنتي انجام دهيد. به منظور سهولت فرآيند خريد، راه‌هاي ارتباطي ما به وسيله تماس تلفني، تماس از طريق واتس‌اپ و از طريق ثبت در سايت، براي شما عزيزان در نظر گرفته شده است.

شما حتی میتوانید با ثبت نام در وب سایت  از مزایای ویژه ما استفاده کنید و بهترین خرید را با ما به ارمغان بیاورید.

خرید پارچه اسپان باند لمینت شده

برای خرید اسپان باند لمینت شده می توانید از سایت شهر اسپان مشاوره بگیرید و آن را با قیمت بسیار عالی و با کیفیت خوب تهیه کنید.  پارچه اسپان باند لمینت شده شامل یک لایه پلیمری روی پارچه اسپان باند می باشد که برای جلوگیری از ورود باکتری هوازی استفاده می شود این اسپان باندهای لمینت شده که معمولا در اتاق های ایزوله شده مانند اتاق عمل استفاده می شود .

خرید اسپان باند

برای خرید اسپان باند میتوانید به صورت حضوری به شهراسپان سر بزنید یا با تماس با شمارهای زیر از مشاوره  رایگان و مفید ما جهت خرید اسپان باند بهره مند شوید .

09136896004

035-36266666

 

خرید آنلاین

تنها وب سایت خرید آنلاین،  وب سایت شهر اسپان می باشد که میتوانید بسیار دقیق و راحت محصولات اسپان باند را در وب سایت  www.shahrespun.com  مشاهده کنید و جهت خرید آن را با تنها چند کلیک تهیه کنید.

 

نظرات (3)
  • User Avatar

    atorvastatin 40mg for sale <a href="https://lipiws.top/">buy atorvastatin without prescription</a> where can i buy atorvastatin

    Utfxne 06:46 1402/12/15
  • User Avatar

    cialis 40mg canada <a href="https://ordergnonline.com/">tadalafil 5mg generic</a> can i buy ed pills over the counter

    Jhxxal 19:49 1402/02/15
  • User Avatar

    tadalafil us <a href="https://ordergnonline.com/">buy tadalafil 5mg sale</a> best ed medication

    Svtezz 00:54 1402/02/15
ارسال نظر
s