loading...
اسپان باند چیست؟

شهر اسپان


معرفی اسپان باند

اسپان باند از خانواده پارچه های بی بافت است که به نام‌هاى پارچه‌ ی یک‌ بار مصرف، بى‌بافت، نبافته، لایه‌ی سوزنى، نبافته‌ ی سوزنی و نبافته‌ ی اسپان می توان آن را شناخت، یعنی  این پارچه ها تار و پود ندارند و  در اثر حرارت و فشار روی هم قرار گرفته و تولید می شوند. به جای تار و پود پلیمرهای مختلفی مثل پلی پروپیلن و پلی استر با سرنگ تزریق شده و وب ( پارچه هایی که الیاف آنها مانند تار عنکبوت بهم پیوند خورده ) ها را می سازند.

 

فرایند تولید اسپان باند

فرایند تولید اسپان باند

در فرآیند تولید پارچه‌ ی اسپان، مواد اولیه وارد دستگاه اکسترودر شده وپس از ذوب، پلی‌ پروپلین وارد مجموعه‌ ای از سوزن‌های سرنگ‌ مانند می‌شود و با فشاری که اکسترودربه آنها وارد می کند باعث خروج مواد مذاب به صورت الیاف بسیار باریک به شکل رشته‌های فیلامنت‌ می‌شود. فیلامنت‌ها بعد از خنک شدن به صورت آیرودینامیک روی نقاله‌های خط تولید، کش داده شده و لایه‌های اسپان تولید می‌شود.

نبافته ها ساختارهای پارچه ای هستند که با اتصال یا در هم بستن الیاف یا هر دو ، با ابزار مکانیکی و مواد شیمیایی یا حلال یا ترکیبی از آنها ساخته می شوند. آنها با توجه به کاربرد، روند تولید، تشکیل وب و پیوند بندی طبقه بندی می شوند. صرف نظر از استفاده نهایی، پارچه های نبافته بر روی تارهای فیبری قرارمی گیرند.

 

ویژگی ها و کاربرد اسپان باند

ویژگی ها و کاربرد پارچه اسپان باند

ویژگی های وب( پارچه هایی که الیاف آنها مانند تار عنکبوت بهم پیوند خورده ) و روش های استفاده شده برای ساختن نبافته تأثیر بسیاری بر روی خواص محصول دارد. با توجه به روش تولید، خصوصیات محصول نبافته ها می تواند از رقیق، نازک، غیرقابل افزایش و غیر جاذب تا باز، فله، کشش و جاذب متفاوت باشد و برای ساخت پارچه پوشک، پارچه پزشکی، محصولات بهداشتی و دستمال مرطوب و ماسک صورت، منسوجات بام، پارچه های اتومبیل،  اتصالات پوشاک، رسانه های تصفیه، پوشاک پزشکی و محافظ، اثاثیه منزل، جغرافیایی،کشاورزی  و.... استفاده شود.

پارچه های اسپان باند ویژگی های متفاوتی با یکدیگر دارند که در هر صنعت بسته به نوع کارشان از گرماژ، رنگ و ویژگی های منحصر به فرد متفاوتی استفاده میکنند. این نوع پارچه نسبت به پارچه های دیگر کاربرد بسیار فراوان و محبوبیت بسیار زیادی دارد.

 

 

ملت بلون از کجا تهیه کنیم ؟

  شرکت شهر اسپان بزرگ ترین شرکت توضیع کننده انواع پارچه های اسپان باند و منسوجات نبافته است. و اولین وب سایت فروش آنلاین  را به خود اختصاص داده است.

شما برای خرید پارچه ملت بلون و یا منسوجات نبافته دیگر میتوانید در قسمت خانه محصول خودتون و انتخاب کنید و یا در قسمت خرید آسان خریدتون و به سرانجا برساند. لازم به ذکر است که میتوانید با ساخت اکانت در وب سایت شهر اسپان از ما هدیه نقدی دریافت کنید.

ویا میتوانید با ما تماس بگیرید

شماره تماس : 36266666-035 و 09136896004

نظرات (2)
  • User Avatar

    order tadalafil <a href="https://ordergnonline.com/">order tadalafil 40mg pill</a> blue pill for ed

    Njkaky 21:44 1402/02/14
  • User Avatar

    tadalafil 40mg oral <a href="https://ordergnonline.com/">cheap tadalafil online</a> best ed pills at gnc

    Bfvzcg 18:52 1402/02/14
ارسال نظر
s