نکاتی در خصوص نحوه ی محاسبه ی قیمت اسپان باند

شاید نحوه ی محاسبه ی قیمت اسپان باند برای شما مشتریان عزیز و محترم، تبدیل به دغدغه شده باشد. ما در این خصوص تصمیم به نگارش این مقاله گرفتیم و به طور اختصاصی به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت. یکی از عواملی که در قیمت پارچه های اسپان باند بسیار موثر است؛ مقدار پارچه ای است که شما عزیزان نیاز دارید. حال این مقدار پارچه را به صورت متری اندازه گیری می کنند و به شما قیمت می دهند و یا جرم پارچه را بر حسب کیلوگرم اندازه گرفته و قیمت آن را برآورد می کنند. برای مصارف زیاد شما می توانید پارچه ی خود را به صورت طاقه ای ( متری ) و یا توپی ( بر حسب کیلوگرم ) خریداری کنید. هم چنین در وب سایت شرکت شهر اسپان، قابلیت تبدیل قیمت ها بر حسب متر و کیلوگرم وجود دارد که می توانید به آن مراجعه کنید. وب سایت اینترنتی شرکت شهر اسپان مرجع بسیار خوبی برای حل سوالات شما عزیزان می باشد.

    در ادامه به بررسی پارچه های اسپان باند و قیمت آن ها، شرکت شهر اسپان عرضه کننده ی پارچه های اسپان باند و نکات تکمیلی در خصوص قیمت گذاری پارچه های اسپان باند می پردازیم. با ما همراه باشید.

 

محاسبه ی قیمت پارچه اسپان باند در شهراسپان

پارچه های اسپان باند و قیمت آن ها:

    هنگام خرید پارچه های ذکر شده باید به این نکته توجه داشته باشید که اگر شما به صورت عمده ای خرید کنید؛ قیمت تمام شده برای شما کمتر خواهد بود در مقابل زمانی که به صورت جزئی خرید می کنید. هم چنین اگر به صورت اینترنتی و یا تلفنی خرید می کنید؛ هزینه ی پست نیز به هزینه های شما اضافه خواهد شد که بسته به موقعیت شما متغیر خواهد بود. البته لازم به ذکر است که تقبل هزینه ی پست بسیار به صرفه تر از گیر کردن در ترافیک شهری و حضور در تجمعات است. چرا که با خرید اینترنتی، در وقت و انرژی صرفه جویی شده و امکان آلوده شدن به بیماری کرونا نیز کاهش می یابد.

    همان طور که در پاراگراف اول بیان کردیم؛ یکی از روش های قیمت گذاری پارچه های اسپان باند، بیان قیمت بر اساس متر و طول پارچه است. در این روش شما حتما باید از فروشنده عرض پارچه را نیز بپرسید چرا که مسلم است طول در عرض های مختلف دارای قیمت های مختلفی می باشند. هم چنین گرماژ پارچه نیز در تعیین قیمت کلی پارچه موثر خواهد بود. در واقع میزان تراکم پارچه که باعث مقاومت بیشتر آن خواهد شد در قیمت نهایی پارچه موثر است. البته در کاربردهای مختلف از گرماژ متفاوت استفاده می شود و شما باید در نظر داشته باشید که پارچه را برای چه کاری نیاز دارید. این پارچه ها در جرم های 30، 40 و 50 گرمی به تولید رسیده و در بازار توزیع شده است.

    در بیان قیمت بر اساس جرم ( کیلوگرم ) پارچه، دیگر متراژ و گرماژ اسپان باند مطرح نخواهد بود. شما می توانید با دانستن یکی از این دو روش قیمت گذاری مذکور و وارد کردن آن در قسمت محاسبه ی قیمت سایت شهر اسپان، قیمت ها را به یک دیگر تبدیل کنید. یعنی فرض کنید قیمت پارچه را بر حسب کیلوگرم به شما می گویند؛ شما می توانید در قسمت قیمت بر اساس کیلوگرم، رقم مورد نظر را وارد کنید. سپس با کلیک کردن گزینه ی تبدیل، قیمت بر حسب متر را به دست آورید و به همین شکل برای مواقعی که قیمت بر اساس متر را داده و قیمت برحسب کیلوگرم را دریافت کنید.

محاسبه ی قیمت پارچه اسپان باند

شهر اسپان عرضه کننده ی پارچه های اسپان باند:

    شهر اسپان سال هاست که در زمینه ی تولید و عرضه ی پارچه های مزبور فعالیت دارد. با سابقه ی درخشان این مجموعه، در اختیار داشتن متخصصان و کارشناسان مجرب و ارائه ی پارچه های با کیفیت و قیمت مناسب، این شرکت توانسته اعتماد و رضایت مشتریان و کاربران خود را جلب نماید. شما عزیزان می توانید به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این پارچه ها، از طریق درگاه های واتس اپ، تلگرام، ایمیل و شماره تلفن های مذکور در سایت، با مشاوران این شرکت ارتباط بگیرید. ضمن این که شما بزرگواران می توانید به صورت حضوری و اینترنتی خرید خود را انجام دهید. امروزه خرید اینترنتی از هر لحاظ به صرفه تر است؛ لذا با مراجعه به وب سایت شهر اسپان، می توانید به صورت اینترنتی خرید کنید. شماره تلفن  09136896004  و 03536266666 در ساعات کاری، آماده ی پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشد.

 

 

نکات تکمیلی در خصوص قیمت گذاری پارچه های اسپان باند:

    خرید به صورت عمده ای باعث می شود که فشار کمتری به شما وارد شود. لذا اگر مصرف شما زیاد است و برای ارگان یا سازمان خاصی این پارچه ها را تهیه می کنید؛ می توانید به صورت عمده خرید نمایید. یکی دیگر از عواملی که بر قیمت اسپان باند موثر است؛ برند پارچه می باشد. این که شما از چه برند و شرکتی خرید می کنید نیز بر قیمت پارچه بی تاثیر نخواهد بود.

    به طور کلی خصوصیات و ویژگی های پارچه نیز در قیمت آن موثر هستند. می توان گفت این پارچه ها بیشتر مصارف بهداشتی دارند از این رو باید دارای خاصیت آنتی باکتریال و آنتی یو وی باشند که مسلما این خواص در قیمت پارچه بی تاثیر نیستند. هم چنین هنگام خرید باید به خاصیت آب دوست و آب گریز بودن پارچه نیز دقت کنید چرا که در بعضی موارد بسیار مهم هستند؛ ضمن این که در قیمت پارچه موثر می باشند. از دیگر خواص این پارچه ها می توان به مقاومت بالای آن ها در برابر نور خورشید و قابلیت چاپ نقوش روی آن ها اشاره کرد که در قیمت اسپان باند نیز تاثیر به سزایی دارند.

البته لازم به ذکر است که این پارچه ها در صنایع هم کاربرد های فراوانی دارد و در بعضی از صنایع تاثیر بسیار زیادی دارد در حدی که در بعضی موارد از زیان های بسزایی جلوگیری میکند.

 

نحوه ی تبدیل قیمت اسپان باند :

برای تبدیل قیمت هر کیلوگرم به قیمت هر مترمیتوایند از تصاویر زیر هم استفاده کنید که پست آن در اپلیکیشن اینستاگرام شهر اسپان به ادرس @Shahrespun.ir گذاشته شده و شما میتوانید در صفحه ی مجازی ما را دنبال کنید.

تبدیل قیمت هر کیلو به هر متر پارچه اسپان باند

تبدیل قیمت هر متر به هر کیلوگرم از اسپان باند

 

خلاصه عوامل موثر بر قیمت اسپان باند:

قیمت خرید اسپان باند به صورت کلی تحت تاثیر موارد زیر می باشد

  1. نحوه ی خرید: عمده یا خرد، قراردادی بلند مدت و یا خرید یک خرید و ... .
  2. ویژگی ها و مشخصات پارچه نظیر آنتی باکتریال بودن، آب گریز بودن و ... .
  3. گرماژ و متراژ پارچه
  4. فاصله شما و هزینه ی باربری ( که این هزینه نسبت به حجم سفارش سرکشن خواهد شد )
  5. برند مورد نظر
  6. شرایط بازار ( که میتونه روی قیمت پارچه ها تاثیر گذار باشد )