loading...
قیمت خرید اسپان باند

شهر اسپان


آیا به دنبال پارچه های بدون بافتی مانند اسپان بند و ملت بلون هستید که در عین داشتن بالاترین کیفیت، قیمت بسیار مناسبی داشته باشند؟ با ما همراه باشید.

اسپان باند چیست؟

اسپان باند چیست؟ اسپان باند، نوعی از پارچه است که حالتی بدون بافت یا بافته نشده دارد. در این نوع پارچه از تار و پودهای نخی استفاده نشده و در آن تنها از الیاف پرس استفاده شده است. در واقع این پارچه از جنس پلی پروپیلن ساخته شده است که کاربردهای فراوانی دارد. از پارچه های اسپان باند در موارد مختلفی نظیر صنایع نظامی، بهداشت و پزشکی، صنایع اتومبیل سازی، بسته بندی محصولات و ... استفاده می شود. قیمت خرید اسپان باند با توجه به تراکم پارچه، وزن و رنگ آن متفاوت می باشد. شما عزیزان می توانید برای خرید اسپان باند از شهر اسپان، با مشاوران این شرکت تماس بگیرید و از خدمات مشاوره ای این مجموعه استفاده کنید. برای این منظور می توانید همه روزه با شماره های 09136896004 و 36266666-035 تماس بگیرید.

خرید اسپان باند از شرکت شهر اسپان

ویژگی های پارچه اسپان باند

از ویژگی های پارچه اسپان باند می توان به آب گریز بودن پارچه اشاره کرد. هم چنین این نوع پارچه ها دارای خاصیت آنتی باکتریال و آنتی یووی هستند. بنابراین در برابر آلودگی های محیطی و باکتریایی مقاوم هستند و از مقاومت خوبی در برابر نور خورشید برخوردارند. از دیگر ویژگی های این پارچه می توان به قابلیت چاپ نقوش مختلف روی اسپان باند اشاره کرد. همان طور که می بینید این پارچه از مزایایی فوق العاده ای برخوردار است و در هر کاری که مورد استفاده قرار گیرد؛ بسیار عالی عمل کرده و رضایت شما را جلب می نماید. شما می توانید برای خرید اسپان باند به دو طریق سنتی ( خرید حضوری ) و خرید آنلاین اسپان باند اقدام کنید. شرکت شهر اسپان، ارائه دهنده ی انواع و اقسام پارچه های اسپان باند به شما عزیزان می باشد که فرایند خرید را برای شما بسیار راحت و آسان کرده است.

قیمت خرید اسپان باند

راهنمای کامل خرید اسپان باند

قیمت خرید اسپان باند تابع داشتن یک سری خصوصیات در پارچه ی اسپان باند می باشد که هنگام خرید باید به آن توجه کرد. این که آیا پارچه از خاصیت آنتی یووی و آنتی باکتریال برخوردار است یا خیر، آب دوست یا آب گریز بودن پارچه و ... عواملی هستند که در قیمت خرید اسپان باند موثر خواهند بود. برای اطلاع از تمام این نکات و هم چنین مسائل تخصصی تر می توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه و خبره ی شهر اسپان تماس بگیرید و از خدمات مشاوره ی رایگان این مجموعه کمال استفاده را ببرید.

عوامل موثر بر قیمت خرید

ملت بلون چیست

ملت بلون لایه ای است که به عنوان فیلتر در ماسک استفاده می شود. ملت بلون در واقع فیلامنت های منقطعی هستند که از نفوذ آلودگی ها و میکروب ها تا قطر 1 تا 5 میکرون جلوگیری می کند. از ملت بلون و اسپان باند در تولید ماسک استفاده می کنند. اهمیت استاندارد بودن ماسک، این روزها بیش از هر زمان دیگر حائز اهمیت است چرا که با همه گیری ویروس منحوس کرونا در جدال هستیم و فعلا تنها راه دفاعی زدن ماسک هنگام خروج از منزل می باشد. به امید روزی با زدن واکسن برای عامه ی مردم بتوانیم در خیابان های این شهر بدون دغدغه قدم بزنیم.

قیمت فروش اسپان باند

نکات تکمیلی در خصوص قیمت خرید اسپان باند

همان طور که پیشتر هم اشاره کردیم؛ قیمت اسپان باند به عوامل مختلفی بستگی دارد. تعداد لایه های اسپان باند نیز یکی از عوامل موثر در قیمت خرید اسپان باند می باشد. این پارچه ها جایگزین مناسبی برای کیسه های پلاستیکی هستند که از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار می باشند. سبک بودن و به عبارتی کم وزن بودن اسپان باند، عاملی برای محبوبیت فوق العاده ی این پارچه های بدون تار و پود می باشد. نداشتن بافت نخی اسپان باند، این پارچه ها را به پارچه های سوزنی معروف کرده است.

برای خرید آنلاین اسپان باند می توانید با اطمینان خاطر از کیفیت محصولات و قیمت مناسب اجناس، خری خود را از شرکت شهر اسپان ( www.shahrespun.com ) انجام دهید.

 

شرکت شهر اسپان مفتخر است که سال ها در زمینه ی تولید و توزیع انواع پارچه های اسپان باند فعالیت دارد و امیدوار است که توانسته باشد خدمتگزار خوبی برای شما بوده باشد. با خرید اسپان باند از شرکت شهر اسپان ، خاطره ی این خرید را با حلاوت خاصی در ذهن خود ثبت کنید.

عوامل موثر بر فروش قیمت اسپان

عوامل موثر بر اسپان باند:

    عوامل متعددی در قیمت پارچه های اسپان باند موثر هستند و آن را تحت تاثیر قرار می دهند. به طور مثال اگر شما برای یک بیمارستان و یا یک شرکت سفارش اسپان باند بدهید و به صورت عمده خرید کنید؛ مسلم است که قیمت عمده برای شما به صرفه تر خواهد بود. هم چنین بسته به توان مالی که در خود سراغ دارید می توانید خرید خود را به صورت نقدی یا اقساطی انجام دهید. واضح است که قیمت خرید اقساطی با مبلغ اصلی و نقد اجناس متفاوت است. به عبارتی قیمت خرید اقساطی از قیمت خرید نقد اسپان باند بیشتر می باشد.

    یکی دیگر از نکاتی که در قیمت خرید اسپان باند موثر می باشد؛ گرماژ پارچه است. پارچه های 30، 40 و 50 گرمی موجود در بازار هر کدام دارای قیمت های متفاوتی هستند. هر چه گرماژ پارچه بیشتر باشد؛ قیمت پارچه نیز بیشتر خواهد بود. طول پارچه ای که شما نیاز دارید نیز در قیمت اسپان باند موثر است. هم چنین برندی که پارچه ی مورد نظر را به تولید رسانده هم در قیمت خرید اسپان باند بی تاثیر نخواهد بود. در نهایت هزینه ی ارسال بار، به قیمت اسپان باند افزوده خواهد شد.

 

    شرکت شهر اسپان مفتخر است که سال ها در زمینه ی تولید و توزیع انواع پارچه های اسپان باند فعالیت دارد و امیدوار است که توانسته باشد خدمتگزار خوبی برای شما بوده باشد. با خرید اسپان باند از شرکت شهر اسپان ، خاطره ی این خرید را با حلاوت خاصی در ذهن خود ثبت کنید.

                                                                                 ایام به کام و کامتان شیرین

نظرات (2)
  • User Avatar

    atorvastatin 40mg pills <a href="https://lipiws.top/">buy atorvastatin 40mg pill</a> atorvastatin 80mg pills

    Xtinln 02:16 1402/12/15
  • User Avatar

    tadalafil online order <a href="https://ordergnonline.com/">tadalafil dosage</a> cheap erectile dysfunction pills online

    Hdezts 21:13 1402/02/15
ارسال نظر
s