ساک خرید اسپان باند از جمله بهترین ساک های‌ خرید می‌ باشد. امروزه پلاستیک ها به حدی وارد زندگی ما شده اند که حذف آن ها به سادگی امکان پذیر نیست. میزان این محصولات به قدری افزایش یافته است که تبدیل به یک مشکل بسیار بزرگ شده است. تجزیه این محصولات در طبیعت سال های سال به طول خواهد انجامید. حتی بعد از تجزیه نیز به طور کامل، تخریب نمی شود. این محصول، به صورت میکروپلاستیک تجزیه و تحلیل ‌می پذیرد.

میکروپلاستیک موجب می شود تا محیط زیست و منابع غذایی انسان و حیوان آلوده شود. امروزه دیگر تمام فروشگاه ها هنگام فروش محصولات خود، اشیاء را داخل کیسه های‌ پلاستیکی جای می‌ دهند. همین امر موجب می‌ شود تا تعداد این کیسه ها در هر خانه ای رو به افزایش باشد. این فروشگاه ها نیاز دارند تا محصولی را پیدا نمایند که جایگزین مناسبی برای کیسه ‌های پلاستیکی باشد.

5 جایگزین مناسب برای کیسه های پلاستیکی از جمله ساک خرید اسپان باند

چند گزینه برای کاهش استفاده از کیسه های پلاستیکی وجود دارد. هر کدام از این گزینه ها در فرایند تولید و میزان پایداری متفاوت تر از گونه دیگر عمل می‌ نمایند. همچنین هر یک از این محصولات، ردپای متفاوتی را در طبیعت بر جای می‌ گذارند. ما اینجاییم تا به شما 5 مورد از بهترین جایگزین های‌ کیسه پلاستیکی را معرفی نماییم.

1. کیسه های‌ کاغذی

کیسه های کاغذی در انواع گوناگونی تولید شده اند. هریک از این ها به خودی خود می‌ توانند جایگزین بسیار مناسبی برای کیسه های‌ پلاستیکی باشند. این اقلام را می‌ توان مجدداً استفاده و حتی بازیافت کرد. به عبارت دیگر شما می‌ توانید با مراقبت های لازم جلوی خراب شدن این کیسه ها را بگیرید و بتوانید تا چندین بار از این محصول استفاده نمایید. از معایب این کیسه ها می‌ توان به احتمال خیسی و در نتیجه غیرقابل استفاده بودن، پارگی، سنگینی نسبت به کیسه های‌ پلاستیکی که موجب افزایش هزینه حمل نقل می‌ شود، انتشار گازها و هزینه دفع زباله اشاره کرد.

2. کیف های‌ نخی

این کیف ها به گونه ای طراحی شده اند که شما می توانید صدها بار از این محصولات استفاده نمایید. اغلب این اقلام را می توان به راحتی در صورت بروز کثیفی شست و شو داد. سعی کنید برای شست و شوی این اقلام از آب سرد استفاده نمایید. این کیسه ها در صورت عدم کارایی لازم است سوزانده شوند. از معایب این اقلام می توان به مصرف انرژی بیش تر نسبت به کیسه های‌ پلاستیکی در خط تولید، شست و شوی منظم برای انتقال آلودگی و .. اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: پارچه بی بافت چیست؟ + کاربردهای آن

3. کیسه های‌ پلاستیکی قابل استفاده مجدد

شما می توانید از کیسه های‌ پلاستیکی قابل استفاده مجدد استفاده نمایید. نکته قابل توجه در این میان این است که بیش تر مردم فراموش می کنند کیسه های خود را به برای خرید به همراه خود ببرند. بنابراین باز هم خرید این محصولات تاثیر چندانی در کم استفاده کردن از نایلون های پلاستیکی نخواهد داشت.

4. ساک های‌ بافتنی

ساک های‌ بافتنی یکی از زیباترین نوع ساک ها برای خرید می باشند. اگر به حواشی و طرح و نقش این محصولات دقت نماید. متوجه خواهید شد که به صورت های گوناگونی تولید شده اند. حتی شما می توانید خودتان این محصولات را ببافید و به عنوان ساک خرید از آن استفاده نمایید.این محصولات از دوام بسیار بالایی بخورداراند.

این دوام بسته به نوع دوخت می تواند متفاوت باشد. به عبارت دیگر هر چند دوخت، ظریف کاری های‌ بیش تری داشته باشد، دوام محصول افزایش یافته و وزن بیش تری را تحمل می نماید؛ اما این محصولات معایبی نیز دارند از جمله این معایب ها می توان به سنتی دیده شدن این محصولات اشاره کرد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، انسان ها سعی بر این دارند از سنتی دیده شدن خودداری نمایند.

5. ساک خرید اسپان باند

این ساک ها به گونه ای تولید شده اند که شما کاربرگرامی می توانید سال ها‌ی سال از این محصولات، به عنوان ساک خرید خود استفاده نمایید. این محصول در گرماژهای 60 و 90 تولید شده است. ساک خرید اسپان باند از لحاظ قیمت از ساک دستی کاغذی ارزان تر و از لحاظ دوام از کیسه های نایلونی بادوام تر می باشد.

حتی شما فروشندگان گرامی می توانید لوگو و برند تجاری خود را بر روی این ساک ها چاپ نمایید. این محصولات رنگ بندی ‌های بسیار متنوعی داشته و به دو صورت دستگیره لوپ و موزی تولید شده اند. کم کم با افزایش آگاهی مردم نسبت به مضرات کیسه ‌های نایلونی، انتظار می رود که ساک خرید اسپان باند جایگزین این محصولات شود. این محصول، محصولی تجزیه پذیر است. طبق تحقیقات به عمل آمده اگر این محصول 245 روز در معرض نور مستقیم خورشید قرار بگیرید به صورت کامل تجزیه می شود. این محصول در انواع ساده ای مانند فلت، ته کاست، بغل کاست، سه طرف کاست تولید و عرضه شده است.

بیشتر بخوانید: ساک پارچه ای یا بیلبورد تبلیغاتی متحرک و تاثیر آن در تبلیغات

ابعاد ساک خرید اسپان باند

این محصولات در ابعاد گوناگونی تولید شده اند. ما در این زیر ابعاد این محصولات را به تفکیک عرض – ارتفاع نام برده ایم.
• (35-25)
• (35-30)
• (45-35)
• (45-40)
• (40-50)

بیشتر بخوانید: نحوه ی رنگ و چاپ پارچه اسپان باند

خرید عمده ساک خرید از شهراسپان

ما در این مقاله چند مورد از بهترین محصولات جایگزین نایلون های پلاستیکی را بیان کردیم. گفتیم بهترین جایگزین برای نایلون های خرید پلاستیکی ساک خرید اسپان باند می باشد. کیفیت این محصولات، بسته به نوع خط تولیدِ تولیدکننده دارد. اگر تولیدکننده از مواد اولیه درجه یک استفاده نماید، مشخص است که محصولات این شرکت خروجی بسیار بهتری خواهد داشت. شما می توانید ساک خرید اسپان باند را به ارزان ترین و باکیفیت ترین قیمت ممکن از سایت شهر اسپان خریداری نمایید.