loading...
ساک پارچه ای _ تاثیر در تبلیغات

شهر اسپان


پارچه اسپان باند کاربردهای زیادی دارد که یکی از آن‌ها ساخت ساک پارچه ای است. به طور کلی از پارچه اسپان باند در صنعت بسته بندی استفاده‌های زیادی می‌شود. یکی از روش‌های تبلیغاتی ساخت ساک دستی پارچه ای است. این ساک‌های دستی به دلیل قیمت مناسبی که دارند در تیراژ بالا تولید می‌شوند. همچنین از آنجا که کاربردشان بسته بندی و حمل کردن است، در یک محدوده جغرافیایی بزرگ و گسترده پخش می شوند.

بازاریابی با استفاده از ساخت ساک پارچه ای مزیت‌های زیادی دارد. اما مهم‌ترین مزیت آن این است که نسبت به دیگر روش‌های بازاریابی و تبلیغات، هزینه بسیار کمتری دارد. شما می‌توانید با کمترین هزینه ممکن تعداد زیادی ساک دستی پارچه ای در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع تهیه کنید.

ساک پارچه ای تبلیغاتی نسبت به ساک تبلیغاتی پلاستیکی مقبولیت بیشتری دارد. دلیل این امر این است که این ساک‌ها ماندگاری بالاتری دارند، مدل پذیری و رنگ بندی بیشتری دارند و همچنین دوست‌دار محیط زیست هستند. استفاده از تبلیغات چاپی روی ساک دستی پارچه ای از روش‌های متداول تبلیغات بین شرکت‌ها است. سازمان‌ها و واحدهای تجاری با استفاده از این روش، با صرف هزینه‌ای اندک تبلیغاتی موثر و ماندگار انجام می‌دهند.

ساک دستی پارچه ای

چرا ساک پارچه ای؟

شرکت‌ها و سازمان‌های زیادی با استفاده از هدایای تبلیغاتی، ‌مشتریان‌شان را به دنبال کردن خود متقاعد می‌کنند. این هدایا معمولا مفید، کاربردی و تاثیر گذار هستند. یکی از این هدایای تبلیغاتی ساک دستی پارچه ای است. کاربرد بالایی که ساک تبلیغاتی پارچه ای دارد، آن را به یک ابزار حرفه‌ای و در عین حال ارزان برای تبلیغات برند شما تبدیل می‌کند. از این ساک‌ها با نام بیلبورد تبلیغاتی متحرک یاد می‌کنند. به این دلیل که مشتریان شما کالاها و محصولات‌تان را به وسیله این ساک‌ها در خیابان حمل می‌کنند. این ساک‌ها از آنجا که ماندگاری بالایی دارند،‌ ممکن است بعد از خرید، تا چندین ماه توسط مشتری استفاده شوند. با هر بار استفاده توسط مشتریان، برند شما به طور رایگان توسط آن‌ها به دیگران نشان داده می‌شود.

ساک پارچه ای هنگامی کاربرد دارد که می‌خواهید برند خود را تبلیغ کنید و به دنبال تبلیغاتی سریع و در عین حال کارآمد هستید. ساک تبلیغاتی یک روش ارزان و کاربردی است که به شما کمک می‌کند برندسازی شرکت خود را انجام دهید. با این روش تبلیغاتی می‌توانید درآمد خود را افزایش دهید و تصویر بهتری از برند خود در ذهن مشتریان بسازید.

چرا ساک پارچه ای؟ تاثیر در تبلیغات

مزیت‌های ساک دستی به عنوان یک ابزار تبلیغاتی

اگر می‌خواهید از ساک پارچه ای دستی به عنوان یک ابزار تبلیغاتی استفاده کنید، بهتر است از مزایای آن اطلاع داشته باشید. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های ساک‌های دستی، تبلیغات کالاها و خدمات کسب و کار شما در مکان‌های مختلف است. ساک دستی پارچه ای مزیت‌های فراوان دیگری هم دارد که در ادامه مهم‌ترین آن‌ها را عنوان می‌کنیم.

 

      1- سازگار با طبیعت

این ساک‌ها با محیط زیست سازگار هستند. برعکس ساک‌های دستی پلاستیکی که تجزیه نمی‌شوند، ساک‌های پارچه ای آسیبی به طبیعت و محیط زیست نمی‌زنند.

 

      2- افزایش رضایت از برند

ساک پارچه ای دستی به دلیل کاربردی بودن، بارها و بارها توسط مشتریان شما استفاده می‌شود. با این کار هر بار برند شما در معرض دید عموم مردم قرار می‌گیرد. هرچه افراد بیشتری از ساک‌های تبلیغاتی شما استفاده کنند، برند شما بیشتر نشان داده می‌شود. این امر به طور غیر مستقیم بیانگر رضایت مشتریان از برند شماست.

 

     3- هدایت مشتریان بیشتر به سمت کسب و کار شما

از مزیت‌های ساک پارچه ای تبلیغاتی این است که می‌توانید آدرس شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام خود را روی آن چاپ کنید. با این کار مشتریان شما و دیگر افرادی که ساک‌های شما را می‌بینند به سمت برند شما هدایت می‌شوند. درست مثل اینکه یک بروشور تبلیغاتی را پخش کرده باشید.

البته بعضی از شرکت‌ها کالا یا محصولی ندارند که به همراه آن، یک ساک دستی پارچه ای هم به مشتری هدیه دهند. در این حالت می‌توانید به کسب و کارهای دیگر پیشنهاد دهید برای بسته بندی محصولات‌شان از ساک‌های شما استفاده کنند. در این روش شما به طور غیر مستقیم ساک‌های تبلیغاتی خود را به دست مشتریان می‌رسانید.

 

      4- امکان انتخاب سایز

از طرفی این ساک‌ها در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند. بنابراین شما می‌توانید با توجه به نیاز خودتان اندازه‌ای که مناسب کارتان است را انتخاب کنید. اگر کالاهایی که به مشتریان خود می‌فروشید جای زیادی می‌گیرند، ساک بزرگی سفارش می‌دهید. اما اگر کالاها و محصولات شما حجم کمی دارند می‌توانید از ساک‌های کوچک استفاده کنید.

 

انواع ساک دستی پارچه ای

ساک پارچه ای دستی در دو نوع تولید می‌شود. در نوع اول این ساک‌ها را به روش التراسونیک یا دوخت حرارتی تولید می‌کنند. ساک‌های تبلیغاتی نوع اول دوام کمتری دارند، اما قیمت آن‌ها هم پایین‌تر است. اما ساک‌های نوع دوم شیوه دوختی به روش خیاطی دارند. این ساک‌ها دوام بالاتری دارند و بیشتر می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. اما قیمت آن‌ها هم بالاتر است. از طرفی دسته ساک‌های تبلیغاتی را در دو نوع دسته پانچ و دسته زنبیلی تولید می‌کنند. ساک‌های تبلیغاتی پارچه ای که با نام‌های ساک سوزنی یا اسپان باند هم شناخته می‌شوند در دو گرماژ ۶۰ و ۹۰ گرم موجود هستند. تنوع سایز و اندازه در این ساک‌ها بالاست. اما معمول‌ترین سایزهای آن 25*45، 35*45، 40*50، 35*50 و 45*60 می‌باشد.

ساک پارچه ای اسپان باند

چرا باید در کسب و کار خود از ساک پارچه ای دستی استفاده کنید؟

دلایل زیادی وجود دارد که شما را ترغیب به استفاده از ساک پارچه ای دستی کند. از این دلایل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برند سازی

  • تبلیغات و بازاریابی

  • ایجاد یک تصویر ذهنی از برند شما

  • قابلیت تنظیم و کاربرد بالا

  • اقتصادی و مقرون به صرفه

 

     1- برند سازی

هدف هر شرکت یا برند تجاری این است که مردم، بیشتر برند آن شرکت را بشناسند. اما با توجه به رقابت شدیدی که بین کسب و کارها وجود دارد، این کار هر روز سخت‌تر می‌شود. اینجا جایی است که ساک‌های تبلیغاتی به عنوان عاملی برای تبلیغات برند به میدان می‌آیند. شما می‌توانید برند و نام خود را روی این ساک‌ها چاپ کرده و آن را بیشتر در معرض دید عموم قرار دهید. بسیاری از سازمان‌ها، ادارات، شرکت‌ها و موسسه‌های تجاری از این طریق برند سازی می‌کنند.

ساک پارچه ای تبلیغاتی وقتی به طور رایگان در اختیار مشتریان قرار بگیرد، طرفداران برند شما را بیشتر و بیشتر می‌کند. اما اگر می‌خواهید مردم بیشتر از ساک‌های تبلیغاتی شما استفاده کنند باید طرح‌های جذاب و ساک‌های باکیفیتی در اختیار آن‌ها قرار دهید. علاوه بر این، ساک‌های تبلیغاتی وفاداری مشتریان شما را افزایش می‌دهد. به طور معمول از هر ۱۰ نفر از مشتریانی که از این ساک‌ها استفاده می‌کنند، ۹ نفر برند شما را به خاطر می‌آورند. همچنین اگر پیام برند خود را نیز روی ساک تبلیغاتی چاپ کنید، از هر ۱۰ نفر، ۸ نفر از مشتریان پیام شما را به ذهن می‌سپارند.

 

    2- تبلیغات و بازاریابی

مهم‌ترین اتفاقی که پس از ارائه ساک پارچه ای تبلیغاتی به مشتریان می‌افتد این است که آن‌ها این ساک‌ها را با خود حمل می‌کنند. به عنوان مثال وقتی برای خرید به فروشگاه می‌روند، ساکی که نام برند شما روی آن حک شده را هم با خود می‌برند. این ساک به مشتریان شما برای حمل کالاها و محصولاتی که می‌خرند کمک می‌کند. به همین دلیل این مشتریان، برند شما را به طور رایگان در حال خرید و پیاده روی تبلیغ می‌کنند. به این ترتیب ده‌ها و شاید صدها نفر هر بار با برند و نام تجاری شما مواجه می‌شوند.

 

   3- ایجاد یک تصویر ذهنی از برند شما

بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌های تجاری که برای تصویر برند خود اهمیت قائل هستند به جای ساک‌های پلاستیکی، از ساک تبلیغاتی پارچه ای استفاده می‌کنند. آن‌ها با این کار به مخاطبان این پیام را می‌دهند که به محیط زیست و طبیعت احترام می‌گذارند. این کار باعث می‌شود تصویر ذهنی خوبی از برند آن‌ها در ذهن عموم نقش ببندد.

 

    4- قابلیت تنظیم و کاربرد بالا

مردم به این دلیل ساک‌های دستی تبلیغاتی را دوست دارند که این ساک‌ها قابلیت استفاده مجدد دارند. هرچه ساک پارچه ای تبلیغاتی شما محکم‌تر و بادوام‌تر باشد، کاربرد بیشتری دارد و مردم هم بیشتر از آن استفاده می‌کنند. چرا که می‌توانند آن را در کیف یا جیب خود جای دهند تا هر وقت لازم شد از آن استفاده کنند. به عنوان مثال می‌توانند کالاهایی که از فروشگاه خریداری می‌کنند را با آن حمل کنند. اگر شما از یک طراحی زیبا و چشم نواز در ساک‌های تبلیغاتی خود استفاده کنید، افراد بیشتری آن را می‌بینند و به پیام و برند شما توجه بیشتری می‌کنند. این روش بازاریابی معمولا نتیجه مثبتی به دنبال دارد.

 

     5- اقتصادی و مقرون به صرفه

یکی از مشکلات تبلیغات این است که همیشه گران تمام می‌شود. اگر بخواهید در شبکه‌های اجتماعی تبلیغات کنید، یا بر روی سئوی سایت خود کار کنید، باید هزینه بسیار زیادی بپردازید. اما استفاده از ساک‌های دستی تبلیغاتی همیشه ارزان‌تر است. در واقع هرچه ساک بیشتری سفارش دهید، قیمت کمتری می‌پردازید.

 

خرید ساک دستی و اسپان باند از سایت شهر اسپان

برای خرید ساک دستی و یا خرید اسپان باند جهت تولید این ساک ها میتوانید از طریق تماس تلفنی، و یا از طریق سفارش بر روی سایت با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار کنید تا در اسرع وقت و با بهترین کیفیت حال حاضر به دست شما برسانیم

جهت تماس میتوانید از قسمت تماس با شهراسپان اطلاعات لازم را دریافت کنید.

 

نظرات (2)
  • User Avatar

    order atorvastatin 10mg without prescription <a href="https://lipiws.top/">order generic atorvastatin</a> lipitor over the counter

    Pxuocv 15:42 1402/12/14
  • User Avatar

    cheap cialis 20mg <a href="https://ordergnonline.com/">cialis pills</a> mens erection pills

    Kcgskt 18:02 1402/02/15
ارسال نظر
s