loading...
تاریخچه صنعت اسپان باند

شهر اسپان


امروزه بازار استفاده از انواع پارچه های بدون بافت و یا اسپان باند داغ است. پارچه هایی که در اکثر صنایع کاربرد دارند و از آنها استفاده های خاصی می شود. این پارچه ها یکی از جدید ترین تولیدات صنعت منسوجات است و از مواد شیمیایی پلی پروپیلن و یا پلی استر ساخته شده اند. به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم به بررسی این نوع پارچه بپردازیم. قبل از شروع اگر نمیدانید پارچه ی اسپان باند چیست میتوانید از مقاله ای که داخل وب سایتمان در این خصوص قرار داده ایم استفاده کنید و سپس به ادامه ی این مطلب بپردازید.

تاریخچه صنعت اسپان باند

تولید پارچه اسپان باند از کجا شروع شد؟

شاید خیلی از ما نام این پارچه را نشنیده باشیم و فکر کنیم که این پارچه جدید است. اما قدمت این پارچه به دوران تولید پارچه های نمدی بر می گردد. در حدود 50 سال قبل افرادی که در شرکت تولید منسوجات کشور آمریکا به نام کورینگ مشغول فعالیت بودند، توانستند پشم شیشه را که در موارد زیادی کاربرد دارد، تولید کنند.

در همان زمان پارچه اسپان باند به شکل ضعیف تر و در روند مشابهی مانند تولید پشم شیشه توسط فردی آمریکایی به نام کلندر تولید شد. با گذشت زمان کم کم انگلیسی ها، آلمانی ها و آمریکایی ها با استفاده از مواد شیمیایی و استفاده از دستگاه های مکانیکی و حرارتی بسیار قوی، این پارچه را با کیفیت بهتری تولید کردند و روانه بازار خرید و فروش کردند.

امروزه نیز کارخانه های منسوجات بسیاری از کشورها قابلیت تولید این پارچه با کیفیت های مختلف را دارند و انواع محصولات تولیدی توسط این پارچه را در شرکت های مختلف مانند شرکت شهر اسپان به فروش می رسانند.

معرفی شرکت های تولید کننده پارچه اسپان باند

معرفی شرکت های تولید کننده پارچه اسپان باند در ایران

این نوع پارچه به دلیل پر مصرف بودن در بسیاری از کارخانه ها و شرکت های ایرانی نیز تولید می شود. پارچه های تولیدی این کارخانه ها دارای رنگ ها و طرح های مختلف هستند و می توان از آنها برای تولید محصولات مختلف استفاده کرد.

از شرکت های پیشرو در زمینه تولید پارچه اسپان باند در ایران می توان به شرکت حریر بافت امیر، شرکت بهپود یزد، بافتینه، بادران یزد و ... اشاره کرد. هر کدام از این شرکت ها پارچه هایی با کیفیت های متفاوت و با گرماژهای مختلف 50، 70، 100، 150 و 200 تولید و روانه بازار می کنند تا توسط شرکت هایی مانند شرکت شهر اسپان به فروش برسند.

هر کدام از شرکت های تولیدی، پارچه هایی با عرض های متفاوت و لایه های مختلفی از تک لایه تا چند لایه را وارد بازار می کنند. در این میان برخی از شرکت ها نیز سعی می کنند در زمینه تولید پارچه هایی برای موارد خاص مانند مصارف پزشکی، صنعت عمران، کشاورزی، خودروسازی، لوازم آرایشی، پوشاک و ...... فعالیت کنند و هر نوع پارچه ویژگی های متفاوتی دارد که به نسبت به استفاده این محصول در صنایع مختلف تولید شده که ما در مقاله ی ویژگی های پارچه اسپان باند به صورت مفصل به آن پرداخته ایم.

گفتنی است که شرکت های معتبری نیز مانند شرکت شهر اسپان با معرفی صادقانه کیفیت پارچه های تولیدی هر شرکت، محصولاتی که با این پارچه تولید شده اند را به صورت عمده و یا جزئی و با بهترین قیمت به فروش می رسانند.

تولید پارچه اسپان باند از کجا شروع شد

 تاریخچه تولید پارچه اسپان باند در ایران

مواد شیمیایی و دستگاه های تولیدکننده این پارچه از قبیل دستگاه های حرارتی، مکانیکی، کلندر و ... نیاز به سرمایه گذاری های بالایی دارند و نیاز به همکاری بخش های خصوص و دولتی می باشد. اما از حدود سال 1365 صنعت منسوجات ایران برای تولید این پارچه اقدام کرد و تمام سعی خود را کرد که دستگاه های مورد نیاز برای تولید انواع این پارچه را از کشورهای مختلف وارد کند.

در این میان تحریم های مختلف اقتصادی و وارداتی سبب کند شدن روند این کار شد. اما امروزه شرکت های مختلفی در حال تولید این پارچه ها هستند و شرکت های تولیدی دیگری نیز در اقصی نقاط کشور مانند کلاردشت و ارومیه در حال تولید پارچه های اسپان باند آنتی باکتریال و نانو می باشند.

همچنین شرکت هایی نیز مانند شرکت شهر اسپان نیز سعی می کنند محصولاتی در بسته بندی های مختلف را که با استفاده از این پارچه تولید شده اند را به فروش برسانند.

گفتنی است که میزان تولید این پارچه روز به روز بیشتر می شود و بیشترین میزان تولید توسط شرکت های  اروپای غربی، آمریکا و سپس چین می باشد. این شرکت ها از انواع مواد شیمیایی ویسکوز، فیبر اکریلیک، پلی پروپیلن، پلی استر و ... استفاده می کنند.

کلام اخر مقاله تاریخچه صنعت پارچه اسپان باند

کلام آخر در مورد پارچه اسپان باند

با توجه به اینکه این پارچه ها دارای مصارف گوناگونی می باشند باید در حین خرید آنها دقت لازم را داشت و سعی کرد محصولات مورد نظر خود را از برندهای معتبر خریداری کرد. در این زمینه شرکت های مختلفی در زمینه فروش این محصولات با برندهای مختلف فعال هستند.

در این میان شرکتی معتبر مانند شرکت شهر اسپان می تواند محصولات مناسب تهیه شده با این پارچه را با بهترین برندها و کیفیت ها به افراد معرفی کند.

این شرکت توانسته است، محصولات مختلف و البته با مصارف گوناگون که با این پارچه تولید شده اند را در وب سایت خود به خریداران عرضه کند و در زمینه فروش آنلاین انواع محصولات اسپان باند به مشتریان خود کمک کند و شما میتوایند به راحتی خرید اسپان باند خود را در این وب سایت به ارمقان بیاورید.

قابل ذکر است که شرکت شهر اسپان از طریق شماره های 09136896004 و 09356266665 نیز می تواند محصولات خود را به مشتریان ارائه کند و پاسخگوی انواع پرسش های خریداران در زمینه خرید اسپان باند باشد.

گفتنی است که قیمت تمام محصولاتی که با این پارچه تهیه شده اند، در این وب سایت ذکر شده است و افراد می توانند با مقایسه قیمت ها، محصول مورد نظر را با توجه به عرض، رنگ، طرح، وزن و ضخامت ذکر شده در زیر آن خریداری کنند.  

نظرات (3)
  • User Avatar

    buy cialis for sale <a href="https://ordergnonline.com/">tadalafil 20mg canada</a> medication for ed dysfunction

    Venhhz 09:43 1402/02/15
  • User Avatar

    order tadalafil 20mg pill <a href="https://ordergnonline.com/">tadalafil without prescription</a> buy ed medication online

    Ifhwbj 22:54 1402/02/14
  • User Avatar

    تست نظر در بخش مقالات

    محمد اشرافی 14:54 1400/05/23
ارسال نظر
s