loading...
چرا شهر اسپان

شهر اسپان


معرفی شرکت شهر اسپان

شهر اسپان را می توان یکی از شرکت های فعال در حوزه توزیع انواع منسوجات نبافته معرفی کرد. این شرکت، محصولات برند را به مشتریان ارائه نموده و از این طریق سعی در تامین محصولات باکیفیت دارد. پارچه‌های پرکاربرد مثل ملت‌بلون و اسپان‌باند از محصولات متعلق به این شرکت به شمار می‌آیند. لازم به ذکر است شرکت شهر‌اسپان دارای سابقه‌ای طولانی بوده و قدمت فعالیت آن به ده سال می‌رسد. این شرکت در طی این سالها و با کسب تجربه ای بالا توانسته به فوت‌و‌فن فروش آشنا گردد. به طوری که از رقبای خود نیز پیشی گرفته و با عرضه محصولات قیمت مناسب، سهم عمده ای از بازار را کسب نموده است.

 انبارهایی در شهرهای مختلف

شرکت فوق، حالا تبدیل به یک شرکت معتبر گردیده و توانسته تمامی سختی‌ها و مصائب را با موفقیت پشت سر بگذارد. همچنین این مجموعه دارای دفتر مرکزی در شهر یزد بوده و انبارهایی را در اقصی نقاط کشور ایجاد نموده است. شهرهایی از قبیل یزد، اصفهان و کرج از جمله شهرهایی هستند که انبارهای این شرکت در آنها تاسیس گردیده است. با وجود این انبارها، هزینه ارسال محصولات کاهش یافته و در انتها، مشتریان نیز می توانند با مراجعه حضوری به این انبارها، نیاز خود را به شکلی سریعتر برطرف سازند.

تامین بهینه محصولات توسط این انبارها

هدف از تاسیس هر یک از انبارهای شهر اسپان در شهرهای نامبرده، تامین بهینه محصولات برای هر یک از بخش های کشور بوده است. برای مثال انبار اصفهان، وظیفه تامین منسوجات نبافته برای شهر اصفهان و اطراف آن را بر عهده دارد. انبار یزد که قدمتی بیش از بقیه دارد، تامین محصولات را برای مراکز جنوبی انجام داده و انبار تهران هم که تازه تاسیس است، تامین منسوجات را برای بخش های شمالی و تهران انجام می دهد.

شهر اسپان، پارچه اسپان‌باند

خرید از شهر اسپان به روشی مدرن

شرکت شهر اسپان نه تنها اقدام به اجرای روش های فروش حضوری برای مشتریان خود نموده، بلکه امکان خرید از شهر اسپان به روشی کاملا مدرن را نیز میسر ساخته است. پس اگر امکان خرید حضوری محصولات این مجموعه را ندارید، می توانید از روش های جدید خرید که سریع‌تر و کم هزینه‌تر هستند، کمک بگیرید. برای این کار می توانید از وبسایت شرکت اقدام کنید. یا اینکه از روش های ارتباطی مثل واتس‌اپ استفاده نمایید. خرید از طریق شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام هم برای شما خریداران عزیز امکان پذیر می‌باشد. خوب است بدانید شرکت شهر اسپان، نخستین مرکز فروش اینترنتی پارچه اسپان‌باند را راه‌اندازی کرده است. پس نگران محدودیت‌های مکانی و زمانی نباشید و خرید خود را از هر یک از این مسیرها به راحتی انجام دهید.

عرضه محصولات در سریع ترین زمان ممکن

یکی از اهداف مهمی که شرکت شهر اسپان ستاره کویر دنبال می‌کند، عرضه محصولات در  کوتاه ترین زمان است. البته در این بین هدف دیگری همچون ارائه محصولات ارزان هم وجود دارد که تبدیل به یک دغدغه مهم برای این شرکت شده‌است. حالا نیروهای کاری فعال و مجرب و تجهیزات به روز، این فرصت‌ها را ایجاد کرده و شرکت را در مسیر دستیابی به اهدافش یاری کرده‌اند. اگر یک مقایسه کلی هم انجام دهید، به حقیقی بودن اهداف این مجموعه پی خواهید برد.

مشاوره و پیگیری منظم

یکی دیگر از امور مهمی که توسط شرکت شهر اسپان محقق گردیده، ارائه مشاوره تخصصی بدون هزینه است. ضمنا اگر نگران تامین پارچه هستید و دوست ندارید تا در این امر تاخیر بیفتد، می توانید روی این شرکت حساب باز کنید. کارشناسان تا زمانی که محصول به دستتان نرسد، دست از تلاش و پیگیری برنداشته و تنهایتان نمی‌گذارند. با پیگیری هایی که انجام می‌شود، می‌توانید حتی قبل از تمام شدن موجودی پارچه، خرید پارچه اسپان‌باند را انجام دهید. در این صورت در فرایند تامین پارچه وقفه نیفتاده و فرایند تولید محصولات نیز برای لحظه ای عقب نمی‌افتد.

در شهر اسپان، همه چیز ارزان است.

تخفیفات استثنایی

شرکت شهر‌اسپان جهت جلب رضایت مشتریان دائمی خود اقدام به برقراری شرایط عالی فروش نموده‌است. این شرکت، تخفیفات خوبی را برای مشتریان ثابت در نظر گرفته و در مناسبت‌های گوناگون اقدام به ارائه این تخفیفات می‌کند.

بررسی قیمت خرید اسپان باند

در این بخش می‌خواهیم به بررسی قیمت خرید اسپان باند بپردازیم. اسپان باند دارای قیمت‌های متفاوتی است و عوامل زیادی روی قیمت آن اثر نهادند از جمله:

  • برند مشتری
  • خرید عمده یا خرده محصول
  • نوع قرارداد (اعم از قرارداد بلند مدت یا کوتاه مدت)
  • متراژ پارچه
  • گرماژ آن
  • هزینه های حمل و نقل
  • وضعیت بازار

آشنایی بیشتر با پارچه اسپان باند

پارچه اسپان‌باند نوعی پارچه بدون بافت یا نبافته است که در زندگی روزمره به وفور از آن استفاده می‌کنیم. شاید محصولات ساخته شده با آن را زیاد دیده باشیم، اما اسم این پارچه را کمتر شنیده‌ایم. در هر حال این پارچه یک محصول پرکاربرد است که در ساخت محصولات دیگر از قبیل ماسک، لباس‌های بیمارستانی، چای کیسه‌ای، ساک‌های فروشگاهی و غیره به کار می‌رود. ضمن اینکه در صنایع نظامی و پزشکی نیز اهمیت یافته است. البته این پارچه در صنایع مبلمان‌سازی نیز کاربرد داشته و در آنجا با عناوینی مثل آستر سوزنی بافت خطاب می گردد. این پارچه در گرماژهای مختلف از جمله گرماژ 10 الی 280 توسط شرکت شهر اسپان توزیع میشود.

با شهر اسپان، ارزان خرید کنید

به جای خرید اسپان باند از کارخانه و متحمل شدن هزینه بیشتر، خرید خود را از شرکت شهر اسپان انجام دهید. با این اقدام، هزینه های کمتری هم پرداخت خواهید‌کرد. این شرکت اقدام به فروش انبوه محصولات خود نموده و با وجود انبارهای مختلفی که در شهرهای ایران دارد، قیمت تمام شده محصول را کاهش داده‌است، چه خرید خود را به صورت عمده انجام دهید و چه به صورت خرده این کار را بکنید، در هر صورت شامل این قیمت خواهید شد.

خرید از شهر اسپان در سریع ترین زمان

عدم تاخیر در ارسال محصولات

در ضمن اگر خرید اسپان‌باند را از کارخانه انجام دهید، ممکن است با تاخیر مواجه شوید. اما شهر اسپان از پیش محصولاتش را در انبار آماده‌کرده و آنها را به موقع به دستتان می‌رساند. یا اگر میزان سفارش شما از پارچه کم باشد، ممکن است مورد پذیرش از سوی کارخانه واقع نشود. اما شرکت شهر اسپان، حتی سفارشات کم شما را هم پذیراست. در مجموع همه چیز مهیاست تا شما خریداران گرامی، از این شرکت، راحت و مطمئن خرید کنید.

نظرات (0)
ارسال نظر
s